TANÁCSADÁS

KNOW.

A lehető legnagyobb, legprofitábilisabb értékesítés elérése a lehető legrövidebb idő alatt, a legkevesebb költséggel és veszteséggel. Ez a credit management feladata. Tanácsadóink ezt építik fel Önöknek.

A VEVŐ A KÖZÉPPONTBAN

A credit management a vevő számára érthetően és kiszámíthatóan reagál a különböző helyzetekre, megoldásokat keres és segítséget nyújt a vevő problémáira. Mindezt úgy, hogy folyamatosan kézben tartja a kockázatokat. Mert a vevő érték, akkor is, ha épp hullámvölgyben van és meghálálja, ha segítséget kap. Elégedett ügyfelekkel lehet hosszútávon, profitábilisan együttműködni, velük lehet megalapozni a stratégiát és elérni a kitűzött célokat.

BELSŐ CREDIT MANAGEMENT FOLYAMATOK

Hatékonyság, gyorsaság, rugalmasság, naprakészség: a sikeres vállalat ismérvei. Optimalizálja credit management folyamatait velünk. Határozzon meg világos szabályokat munkatársai számára, akik így pontosan tudják, milyen esetben mit kell tenni. Alakítson ki zavartalan együttműködést a kockázatkezelés és értékesítés között. Koncentrálja erőforrásait a kritikus feladatokra, automatizálja a standard ügyleteket.

KÖLTSÉGHELYBŐL PROFIT CENTER

Vizsgálta már, mennyire van összhangban a vevői kockázata és a részükre kínált kondíciók, margin, fizetési feltételek, üzleti volumen? Aknázza ki a kihasználatlan potenciált alacsony kockázatú vevőinél, alakítson ki zárt konstrukciókat a kockázatosabb partnerekkel. Építse be a kockázatot az árazásba és az egyéb kondíciókba, konvertálja egyszerű költséghelyből profit centerré a belső credit managementet. Tanácsadóink segítnek Önnek.

CREDIT MANAGEMENT TANÁCSADÁS ÖNNEK

Kiváló eredmények egy szakértő csapattal!

Előzetes helyzetfelmérés és céldefiníció után tanácsadóink kialakítják Önöknél a belső credit management struktúrát és folyamatot. Legyenek Önök is profik a vevőhitelezésben!

Megbízásaink során tipikus tanácsadói feladatok:

  • Külső szolgáltatók (céginformáció, behajtás) kiválasztása, tenderkiírás
  • Kockázatkezelési és kinnlevőség kezelési szabályok kialakítása (credit policy)
  • Belső minősítési logika kialakítása (scoring)
  • Hatékonyság növelése, folyamat optimalizálás
  • Automatizálás, integrált credit management rendszer bevezetése
  • Szervezetfejlesztés, együttműködés optimalizálása a társterületekkel)
  • Meglevő credit management folyamatok felülvizsgálata, fejlesztése (credit management audit)