MEGOLDÁSAINK

OUTSOURCE.

Azonnali hozzáférés a tudáshoz, folyamatos rálátás az információkra, automatikus értesítések, javaslatok jóváhagyása, kommunikáció és persze mindez átláthatóan, egyszerűen. Úton vagy az irodában, Ön mindig pontosan tudja, mit történik a vevőkkel.

Ez a credit management a 21. században.

OUTSORCING GLOBAL

Aki halasztott fizetéssel értékesíti áruját vagy szolgáltatását, az hitelt nyújt vevőjének. Így az üzleti döntéseknek elkerülhetetlenül része, hogy hitelről, annak összegéről, futamidejéről, esetleges biztosítékokról nap mint nap döntések szülessenek. Ezt a hitelezési és kockázatkezelési tudást biztosítjuk Önnek, hogy Ön mindig jó üzletet köthessen. Az egyedi igények, ágazati vagy működésbeli sajátosságok figyelembevételével átvesszük a credit management feladatokat és a leghatékonyabb folyamatokat alakítjuk ki, egyenesen Önökre szabva.

Legyen szó új vagy meglevő vevőről, folyamatosan kapcsolatban állunk értékesítő és ügyfélkiszolgáló munkatársaikkal, akik gombnyomásra hozzáférnek a számukra releváns információkhoz, vagy bármikor konzultálhatnak az Önök dedikált credit managerével.

OUTSOURCING MODUL

Credit management profiktól profiknak!

Az a cég, amely csak ad-hoc kezeli a késő vagy nem fizető vevők problémait, szükségszerűen elkésett. Ön ne elégedjen meg ezzel, hanem mérlegelje a kockázatot már a kapcsolatfelvétel előtt, hozzon adekvát döntéséket és kísérje folyamatosan figyelemmel a változásokat. Sokkal többről van szó, mint a bedőlő vevők elkerüléséről: hatékonyabb értékesítés, elégedettebb vevők, csökkenő finanszírozási igény, javuló mutatószámok, amelyek végül Önt is hitelképesebbé teszik saját hitelezőik felé.

Outsourcing Modul megoldásunkban Önök az egyedi igényeik és helyzetük alapján azt a feladatot bízzák ránk, amelyet a leghasznosabban ítélnek, és amelyre a legnagyobb szükségük van.

Outsource

MODULOK:

1. INFORMÁCIÓBESZERZÉS ÉS MINŐSÍTÉS

Definiáljuk, hogy milyen belső és külső információk és adatok állnak rendelkezésre, szükség szerint javaslatot teszünk az információs bázis szélesítésére, amelyeket azután automatikusan dolgozunk fel credit4sales rendszerünkben. Testre szabjuk a minősítési folyamatot és minden vevőt értékelünk kockázati szempontból. Az objektív és szubjektív elemeket is integráló minősítés minden további döntés alapjául szolgálhat.

2. LIMITKEZELÉS

Hitellimit javaslatot készítünk az Önök vevői részére és folyamatosan figyelemmel kísérjük, hogy a limit mennyire felel meg a üzleti volumen és a cég helyzetének változásához. Amennyiben a kockázati megítélés lehetővé teszi, automatikusan jelezzük, mely vevőnél van kiaknázatlan potenciál. A limitek kezelése több rétegben történik, lehetővé téve konszern és vevőcsoport limitek alkalmazását, illetve szükség szerint megkülönböztetve külső és belső limitet, szezonlimet, biztosítói limitet, stb.

3. MONITORING

Rengeteg olyan változás történik a vevőik életében, amelyek fontosak lehetnek Önöknek. Ezek egy része pénzügy, más részük pedig egyéb, például új finanszírozó vagy új tulajdonos belépése, új telephely, leépítés, vezetőváltás, adóproblémák, stb. A szekértő credit manager mindent tud a vevőről, tudja, hogy milyen helyzetre hogyan kell reagálni.

Együttműködésünk során folyamatosan figyelemmel kísérjük a vevők változásait, értő kézzel összerendezzük az információs mozaikokat és azonnal jelzünk Önöknek, ha szükségesé válik akár pozitív, vagy akár negatív reakció.

4. KINNLEVŐSÉG KEZELÉS

A késve fizető vevő már akkor is költséget és így veszteséget jelent Önöknek, ha végül nem lesz fizetésképtelen. A vevők finanszírozásból felszabaduló összegek javítják az Önök cash flow pozícióját, a szabad pénzeszközök az Önök rendelkezésére állnak akár innovációs, akár üzletfejlesztési, akár egyéb célok megvalósítására. Azon dolgozunk, hogy vevői határidőre fizessenek, a késedelembe eső vevőkkel pedig az Önökkel egyeztetett módon felvesszük a kapcsolatot. Lehetőség van külsős behajtó cég bevonására is, credit4sales rendszerünk segítségével könnyedén átadhatjuk az ügyeket az Önök behajtó partnerének.

5. HITELBIZTOSÍTÁS MŰKÖDTETÉSE

A nemfizető vevők kockázatát sokszor érdemes hitelbiztosítóval megosztani, aki kártérítést nyújt, ha valamely vevő végül fizetésképtelenné válik.

A hitelbiztosítás operatív működtetése azonban nagy odafigyelést és tapasztalatot igényel, ellenkező esetben könnyű olyan hibát véteni, amely végül a biztosítási védelem elvesztéséhez vezet.

Mint a hitelbiztosítási piac egyik legnagyobb közvető szereplője jól tudjuk, hogy milyen elvárásoknak kell megfelelni, credit manager kollegáink pontosan ismerik a szabályokat, credit4sales rendszerünk pedig online kapcsolatban áll a vezető hitelbiztosítók rendszereivel.

Külsős credit managerként működtetjük Önnek a hitelbiztosítást, hogy Ön operatív kockázatot se fusson.

6. RIPORTOK

A stratégia kialakításához, a jó döntésekhez, az eredményes üzletkötéshez információra van szükség, amely aktuális, megfelelően van strukturálva, azonnal rendelkezésre áll és könnyen értelmezhető. RIKSCOVER platformunkon keresztül a különböző credit management riportok széles tárháza áll az Önök rendelkezésére, legyen szó vevőportfólióról, annak egy szegmenséről, vagy egyedi vevőkről. Automatizált rendszerünkből minden terület (cégvezetés, pénzügy, értékesítés) azonnal eléri a számára fontos információkat.

7. KOMMUNIKÁCIÓ

A vevőkhöz kapcsolódó tudást és kommunikációt nem csak az értékesítésben kell gyűjteni és strukturálni. Legalább ilyen fontos, hogy a kockázat-releváns információk, külső és belső kommunikáció is megfelelően hozzáférhető legyen. Outsourcing partnerként nagy hangsúlyt fektetünk a credit management ügyfélkiszolgálásban betöltött szerepére és miden szükséges kommunikációs információ elérhető online rendszerünkben.